Főbb feladatok:

  • A szoftver felhasználók telefonon vagy hibajegykezelő rendszerben beérkező bejelentéseinek segítőkész fogadása, kezelése;
  • Beérkezett felhasználói kérések, problémák megoldása, hatékony segítségnyújtás;
  • Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
  • A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
  • Munkaidőn kívüli, készenléti rendszerű munkavégzés (beosztás és vállalás szerint).

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Középfokú szakirányú szakképzettség
  • Felasználói szintű számítógépes HW/SW ismeretek;
  • Türelem és stressztűrő képesség;
  • Nyitott személyiség és ügyfélközpontú szemlélet;

Pályakezdőket is szívesen fogadunk!

A jelentkezésnél előny:

  • Egészségügyi informatikai üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • Hálózatüzemeltetési gyakorlat
  • Távfelügyeleti rendszerek, szoftverek üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • IP technológiák, hálózatszervezési ismeretek, LAN üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • Szerver és kliens oldali üzemeltetésében szerzett tapasztalatok
  • Cisco ismeretek
  • Számítógépes hibaelhárításban és javításban szerzett gyakorlat

Amit nyújtunk:

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség Magyarország kiemelt színvonalú egészségügyi intézményében
  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés
  • Könnyen megközelíthető munkahely

A munkavégzés jellege, helye:

  • heti 40 órás munkarend
  • Észak-Pesti Centrumkórház – Honvédkórház 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 44.

Jelentkezés módja

Pályázata elküldésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát az elbírálók megismerhetik.
A bérezésről, juttatásokról a felvételi tájékoztatón adunk információt.
Önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével a tisoczki.jozsef@epc-honvedkorhaz.hu email címre várjuk.

Jelentkezési határidő: Jelentkezés folyamatosan!